duminică, 3 iulie 2011

Pui cu unt aromat si cartofi la cuptor


De data asta nici nu am apucat sa fac o poza normala, am avut musafiri si s-a mancat in cateva minute.

Am luat pasarea norocoasa, am spalat-o bine, am uscat-o putin cu un servet si am uns-o bine de tot cu un amestec facut din 50 gr unt, 1/2 Lg oregano, 1/2 Lg cimbru, sare si piper cate o lingura.

Dupa 30 de minute am asezat puiul pe grill si l-am lasat sa se faca fumos si rumen.

1 kg de cartofi noi
1 ceapa mare
100 ml ulei
50 gr bulion
100 ml vin alb
1 legatura de patrunjel
2 catei de usturoi
rozmarin
sare

Am calit ceapa taiata julien in ulei (e am facut asta direct la cuptor, am stins apoi cu cu bulionul si vinu, am condimentat si am mai lasat sa se imbibe aromele 5 minute. Apoi am adaugat in amestec cartofii taiati cuburi mari si am dat la cuptor tava acoperita cu hartie de copt. Dupa aproximativ 30 de minute erau gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu