vineri, 23 septembrie 2011

Babgulyás (Gulas de fasole)


Pentru saptamana 19-23 spetembrie ne-am refugiat cu familia si nanii baietelului nostru la munte (yes again). Ne place acolo (HR) si revenim de fiecare data cu mare placere, in fact o sa mergem din nou in weekendul din 28 octombrie, dar asta e alta poveste pe care probabil o voi impartasi daca e totul ok. Acea saptamana a fost una extrem de reconfortanta, daca voi avea vreodata bani in plus, sigur imi voi construi o cabanuta acolo.
Pe langa baschet, tenis de masa, volley si fugarit 2 pitici simpatici care s-au placut din prima, am gatit si da, am mancat. Activitatea noastra preferata, cea care ne uneste, ne tine impreuna si leaga pretenii.
Am facut gratar, si din pui, si din peste (o parte prinsi chiar acolo la barajul Zetea), gulyas si alte minunatii.

Nimic nu e mai bun decat mancarea facuta la ceaun, noi nici nu facem acasa pe aragaz ce se face normal la ceaun. De data asta am aruncat in niste ulei bine incins 3 cepe, 2 morcovi, 2 radacini de patrunjel, 1/2 telina toate tocate cubulete si le-am lasat sa se caleasca. Apoi am adaugat carnea de vita de gulas (cubulete 500 gr), am lasat sa se caleasca si dupa am adaugat fasolea boabe (500 gr), aceasta trebuie inmuiata de cu seara. Am lasat sa fiarba bine impreuna, am potrivit de sare, piper, tarhon, Eros Pista (un ardei iute la borcan) si am mai lasat pana toate au fiert si s-a format un sos consistent.
A fost tare bun, mai ales in compania pe care am avut-o.


















Va pun si cateva poze din mica vacanta. Enjoy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu