miercuri, 20 octombrie 2010

Pui in crusta de sare



Eu am mai facut pui la punga, grill sau chiar pe sare, dar zilele trecute am vazut la Mazi ceva si mai interesant. M-am pus repede pe treaba, singurul inconvenient ca iar s-a facut seara pana am papat si am facut poze, asa ca pereti nisipii + lumina confuza + fotografii = no match.

Ingrediente:
1 pui chipes
600 gr sare
600 gr faina
400 ml vin (alb)
condimente

Inainte de toate am facut un amestec de condimente: sare piper, cimbru, busuioc, rozmarin, mustar boabe, ulei de masline si alte cele gasite prin casa si am uns bine puiul. I-am varat in (ma scuzati)dos un usturoi mare.
Am facut o coca din cele mai sus mentionate, am intins-o si am imbracat puiul frumos ca de iarna. L-am dat la 200 grade pt. aproximativ o ora si dupa ce am facut uz de forta sa ii sparg crusta am savurat-o intre prieteni alaturi de un vin bun.





Pentru fotografii mai reusite si alte detalii vedeti blogul lui Mazi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu