marți, 25 ianuarie 2011

Alcazale




Reteta am vazut-o pe blogul Laurei si de atunci am repetat-o de vreo 3 ori si asta mai mult pentru mine. Desi nu sunt mare fan prajituri (imi place mai mult sa le fac), acestea le-as tot manca direct de la frigider.

Ingrediente :

Pentru pasta:
4 albusuri
2 cani de zahar pudra
4 cani de nuci macinate

Pentru crema:
4 galbenusuri
5 linguri zahar
100 ml lapte
1 lingura cacao
200 g unt



Batem albusurile spuma tare cu zaharul pudra. Adaugam nucile macinate aluatul nu trebuie sa curga ci trebuie sa fie mai inchegat. Din aceasta compozitie se ia cu lingurita si se aseaza in tava.
Se da la cuptor la 170-175 grade. Trebuie mai mult uscate nu prajite.

Crema:
Se pun toate ingredientele la foc moderat. Se amesteca in continu ca sa nu se coaguleze galbenusul. Crema e gata cand are consistenta unei smantani foarte groase.
Se da crema la rece pentru cel putin cateva ore pentru a deveni ca un unt rece.
se lipesc doua cate doua si se pudreaza cu zahar pudra . Eu am decorat cu jumatati de nuca de aceasta data. Se lasa cel putin 8 ore sa se patrunda cu crema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu