luni, 16 mai 2011

Ziua mea RAW

Deoarece e bine ca omul sa manance sanatos in general, dar unii dintre noi ne dorim acest lucru macar o zi pe saptamana, va prezint meniul meu pentru ziua de azi:

Pentru mic dejun am ras un mar, am taiat marunt 5 migdale, 5 nuci, am adaugat un pumn mic de stafide si unul la fel de goji, apoi am pus peste o lingurita de miere si am amestecat. A fost bun si satios.
Ca gustare am mancat 3 prune uscate.

La pranz am facut supa de rosii. Am taiat cubulete o rosie mare si o ceapa verde, le-am pus in blender, am adaugat o lingurita de cimbru, una de oregano, un catel de usturoi si putina sare, apoi am "blenduit" totul timp de 1 minut.

De a doua gustare nu am mai avut nevoie, deoarece am mancat supa la ora 2, apoi la ora 6 am purces la cina: am macinat un pumn de migdale, unul de nuci, unul de seminte de floarea soarelui, am adaugat niste seminte de in, stafide maronii, o lingura de miere si am stors o felie de lamaie. Am amestecat tot si am servit. Fiind totul macinat se digera mai usor, tine destul de mult timp de foame si cel mai minunat lucru are gust de prajiturica, deci nici nu ne lipseste dulcele.
Sa fiti sanatosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu