miercuri, 2 martie 2011

Tortiglioni cu ciuperci si sos basilico



Ingrediente:
1 cutie tortiglioni
4 felii muschi porc
500 gr ciuperci
1 ceapa
1 morcov
1 patrunjel
1/2 borcan sos basilico e pomodori de la Barilla
(eu am folosit varianta aceasta sa scap de condimentarea sosului de rosii...)

1. Fierbem tortigloni al dente, cu sare si putin ulei.
2. Feliile de muschi de porc le-am condimentat cu sare si piper, apoi le-am calit in putin ulei si le-am fiert in jumatate de pahar de vin rosu.
3. Intr-un wok am calit ceapa, morcovul si patrunjelul taiate cubulete si ciupercile feliate. Am turnat un pahar de apa peste, cand au fiert legumele si s-a evaporat apa, am adaugat feliile de carne si sosul de basilico. Am lasat sa mai fiarba 10 minute sa se intrepatrunda si am servit cu pastele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu