joi, 18 august 2011

Lapte de migdale


Reteta, sunt sigura ca apare deja pe mai multe bloguri culinare, ideea e ca am incercat-o si eu si parerea mea este aceeasi. Pot inlocui cu succes laptele de vaca, contine mai multe vitamine si piticul meu de un an jumatate il adora.

Eu am facut din 100 gr migdale hidratate peste noapte.
500 ml apa
5 curmale hidratate (deoarece nu am un blender foarte performant)

Dimineata am decojit migdalele, le-am spalat si le-am adaugat in blender impreuna cu restul ingredientelor. Dupa aprox 15 secunde de blenduit am strecurat laptele intr-un tifon. Baietelul meu nu papa lapticul rece, astfel lui i-am adaugat apa calduta (30 grade). Mie imi place oricum, o consider cacao cu lapte mai sanatoasa.
De abia astept sa incerc laptele de susan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu